Obserwatorzy

poniedziałek, 21 lutego 2011

Powitanie ;)

Tak więc witam wszystkich na moim biżuteryjnym blogu.
Żeby się zbytnio nie rozpisać już dzisiaj pokaże Wam próbkę mojej twórczości.

 Jako że obecnie jestem na etapie poszukiwania ulubionej techniki i testuję je po kolei to dzisiaj kilka prac wykonanych metodą haftu koralikowego. Niebawem nowe prace wykonane tą techniką. Chyba zostanę przy niej na dłużej :)




 

Z tym kwiatkiem mam pewien problem, nie wiem co z niego zrobić, bransoletkę, wisiorek czy może dorobić jeszcze jeden kwiatek i zrobić kolczyki. Nie mogę się zdecydować...

To tyle na dzisiaj, zapraszam do oglądania i oceniania. :)

2 komentarze:

  1. Absolutnie cudowny haft, zazdroszczę umiejętności, ja jeszcze nie sprawdzałam się w tej technice! Z kwiatka zrobiłabym cudną broszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to piękne :)
    Dla mnie to czarna magia, ale Tobie wychodzi cudnie!
    Pozdrawiam
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty