Obserwatorzy

piątek, 30 maja 2014

Powiew lata

Było u mnie trochę cicho, ale czas na premierę, pamiętacie naszyjnik z żonkilem? Była wiosna, czas na lato, na konkurs  Beadbeauty powstał naszyjnik z kwiatem, roboty było mnóstwo, 11 płatków, 74 cm drabinki, wzór jest na dwie igły, ale ja tego nie lubię wiec zawsze przerabiam na jedną, więcej roboty, ale przynajmniej mam pewność że jest mocno, minimum 4 razy przeszłam przez poszczególne koraliki nićmi do beadingu, zaciskałam jak się dało i wiecie co? mimo że zawsze przy rurkach miałam z tym problem teraz nic, ani razu nić nie pękła, nic się nie strzępiło, tym razem zwyciężyły nici, a nie rurki ;)

To naszyjnik wielofunkcyjny, podobnie jak moja kolia z makiem. Więcej o tym, spis materiałów - UWAGA - dużo ich ;p i wzorów na drugim blogu-  po kliknięciu na obrazek.
http://jszatan.blogspot.com/2014/05/powiew-lata.html

1 komentarz:

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty