Obserwatorzy

sobota, 10 listopada 2012

Candy - Konkurs

Obiecana zabawa, z pewnych względów prawnych zajdą małe zmiany w warunkach. :)

Ogłaszam II Candy u tiby5!
 Do wygrania niespodzianka w Waszych ulubionych kolorach, słodkości i jakieś przydasie - dopasowane do Waszej dziedziny.
Co trzeba zrobić? 
1. Umieścić u siebie banerek - w zabawie mogą brać udział osoby, które gdzieś w sieci mają swoje miejsce, nie musi to być blog, ale tak żebym mogła pooglądać co robicie.
2. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe:
Dlaczego lubisz rękodzieło?
 3. W komentarzu zamieścić odpowiedź i podać Wasz ulubiony kolor/kolory oraz kontakt do siebie blog/poczta
Banerek:

Zapisy do 12.12.2012, tak żebyście prezent miały przed świętami. :) 

Zapraszam 

28 komentarzy:

  1. hm, dlaczego lubię rękodzieło? bo pozwala mi się zrelaksować, odstresować i odnaleźć radość nawet w nieudanym dniu :)

    ulubiony kolor to chyba fiolet i jego wariacje :)

    a kontakt to: pastelowo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego lubię rękodzieło? - ponieważ jest to coś co jest wykonane naszymi rączkami, sprawia mi bardzo dużo radości i motywuje do dalszego tworzenia i cieszy, że to co robię doceniane jest przez inne osoby

    ulubiony kolor niebieski i brąz

    kontakt agusiam.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię rękodzieło za jego niepowtarzalność, indywidualność, unikalność i za to, że tworząc mam poczucie, że wkładam kawałek siebie w to co robię. Zaś to co ktoś zrobił dla mnie ma dużo większą wartość niż "gotowiec".

    Kolory: niebieski, zielony, (w zasadzie lubię wszystkie kolory)

    Kontakt przez blog:
    http://bluefairy-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię rękodzieło, bo mogę zająć dłonie koralikami, daje mi odprężenie, chwile wytchnienia, a dodatkowo cieszy mnie ta radość, gdy w czyjeś ręce trafia coś zrobionego przeze mnie. Niesamowite jest to uczucie, gdy ktoś, kto u mnie zamówił jakiegoś biżutka, a potem odzywa się po raz kolejny :).
    Ulubiony kolor? Trudno określić jeden - czarny, czerwony, zielony, ciemny fiolet... :)

    Kontakt: http://swiat-roccki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię rękodzieło za to że wypełnia czas, pobudza kreatywność, pozwala widzieć zwykłe przedmioty w niezwykły sposób, pozwala się realizować. Cieszy mnie gdy moje wytwory przynoszą radość innym.
    Ulubione kolory: turkus, czerwony, złoty, czarny...
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię rękodzieło, bo pozwala mi na chwilę relaksu, twórczej zabawy, pozwala abym miała coś niepowtarzalnego, unikatowego po prostu mojego!
    ulubiony kolor to zielony, niebieski, czarny, brązowy.
    http://butterchilli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękodzieło jest niepowtarzalną, wyjątkową i fascynującą okazją do tworzenia wyjątkowych rzeczy które wyróżniają twórce z ogromu ludzi jacy nas otaczają. Pozwala zapomnieć i zatracić się, a tylko nasz wyobraźnia nas ogranicza ;]
    Ulubione kolory to wszystkie odcienie niebieskiego najbardziej turkus.
    http://turkusowomi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam rękodzieło robić oraz nosić. Przy tworzeniu własnoręcznie różnych rzeczy uspokajam się, odcinam się trochę od problemów otaczającego mnie świata, zamykam się w mojej krainie, motków, koralików, ozdób, kolorów. Rękodzieło odznacza się przede wszystkim oryginalnością. Nosząc np kolczyki czy bransoletki ręcznie zrobione więm, że są one jedyne i niepowtarzalne i nikt nie ma takich samych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię rękodzieło otrzymywać i wytwarzać :) Otrzymując lub kupując od kogoś wiem, że będę, nosić, korzystać, używać arcydzieła oryginalne, wyjątkowe, niepowtarzalne. Arcydzieła w których widać ogrom włożonej pracy i serca.
    Sama haftując staram się dobrać prezenty do gustu i upodobań osoby dla której ma być przygotowane. I uwielbiam ten uśmiech na twarzach obdarowanych. No i oczywiście całe to zamieszanie wokół procesu twórczego: wybieranie wzoru, kolorów nici i dodatków, haftowanie, cięcie, klejenie... cudowne i niepowtarzalne :)

    Uwielbiam kolor niebieski, lubię połączenie czerwieni z czernią i zieleni z fioletem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ tu u Ciebie ładnie, będę zaglądać:)
    Zgłaszam się na Candy! Rękodzieło lubię, bo dłubanie;) mnie relaksuje, a posiadanie przedmiotów ręcznie wykonanych to również przyjemność, bo wiem, że mam coś wyjątkowego ;)
    Banerek u mnie http://fiolkianiolki.blogspot.com/
    Moje ulubione kolory to zwykle czarny i czerwony, ale też beżowy np w połączeniu z czerwienią. Lubię kolory ;)
    Pozdrawiam i zapraszam n Candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam rękodzieło, bo mam zaszczyt dotknąć czegoś, w co ktoś włożył swoje serce. Przedmioty tak piękne, tak wyjątkowe i niepowtarzalne, które przenoszą w czasy naszych babć... To one przesiadywały nad robótkami i tworzyły dzieła, wtedy może tak nie doceniane jak dzisiaj.
    Rękodzieło, to dla mnie urealnienie swoich pomysłów, marzeń i wielka radość gdy uda mi się zrobić coś właśnie tak, jak zaplanowałam.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    Moje kolorki to połączenie:
    turkus + czerwień, seledyn + róż oraz khaki ;p

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rękodzieło pozwala zapomnieć.. i poczuć się potrzebnym:)

    Lubię kolor oliwkowy i szary.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga
    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. oj 13 komentarz a ja zawsze mam pecha
    ostatnio najbardziej lubię złoty, srebrny i czarny
    czemu lubię rękodzieło? Bo daje możliwość posiadania czegoś unikalnego, oryginalnego, jedynego w swoim rodzaju, a w dodatku zrobione z sercem i pasja a nie maszynowo i bezmyślnie

    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rękodzieło uwielbiam od dziecka, a teraz jak tworzę sama w domu to jest mój sposób na pokazania samej sobie że coś umiem robić z psją dla domu i dla moich bliskich, że jest to potrzebne nie tylko mi ale innym :)
    Moje kolory to ciemno niebieski+fiolet lub złoty+ beż+ brąz pozdrawiam joasia&art
    http://joasiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Staję w kolejce:)

    Rękodzieło lubię ponieważ jest w nim czyjaś praca i czyjeś serce. Każdy rękodzielniczy twór jest niepowtarzalny i nosi w sobie cząstkę autora. Z rękodzieła bije energia, której brak przedmiotom, wykonanym na masową skalę przez maszynę fabryczną.

    Moje ulubione kolory to czerwony i czarny a także zielony i niebieski i granatowy i niektóre odcienie brązu oraz żółty kolor przemawia do mnie. W ogóle lubię barwy zdecydowane i nie kręcą mnie raczej pastele.

    Pozdrawiam serdecznie!

    http://happyafterblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rękodzieło to dla mnie mój mały świat, zarezerwowany tylko dla mnie, odskocznia od codziennych problemów, daje mi poczucie własnej wartości, daje satysfakcję i poczucie, że coś potrafię. Uwielbiam rękodzieło, nawet jak mi coś nie wyjdzie, to ta satysfakcja posiadania czegoś wyjątkowego rekompensuje wszystko. Przedmioty ręcznie wykonane mają duszę, wkładamy w nie całe serce, cierpliwość, wiedzę... Kupić można wszystko, ale nie można kupić pasji jaką jest rękodzieło :-)
    umonique.blogspot.com
    od różu do fioletu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rękodzieło uwielbiam oglądać, nacieszyć nim oczy wtedy od razu świat wygląda inaczej oraz lubię je tworzyć oraz rozdawać w prezentach i patrzeć jak innym sprawiam radość, noszenie to też moja chwilka na pokazanie światu ze najpiękniejsze są wytworzy ludzkich rąk i umysłu:)

    moje kolory to zieleń, pomarańcz, fiolet:)

    http://szczesliwyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Rękodzieło uwielbiam od zawsze, ciągle musiałam i w dalszym ciągu muszę mieć zajęte czymś ręce, ale również i głowę. To w niej rodzą się różne, szalone pomysły, które później staram się zrealizować w rzeczywistości. Od tego roku zajęłam się sutaszem, ale spectrum moich zainteresowań wciąż się poszerza i zaczynam stawiać pierwsze kroki w beadingu. Cieszę się z każdego, nowego swojego dzieła i cieszy mnie radość osób, które mają moją biżuterię. Rękodzieło to rodzaj spełnienia samej siebie :-)
    Nie mam jednego ulubionego koloru, zmieniają się one wraz z porami roku i z tendencjami w modzie.
    Zapraszam na mojego bloga, gdzie wisi banerek
    www.ambient4you.blogspot.com
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja lubię a) własne - bo uczy mnie cierpliwości :)b) cudze za niepowtarzalność. No i wiem, że mam coś, czego wykonanie sprawiło komuś przyjemność. Moje kolory to niebieski i zielony. Pozdrawiam ciepło! Ruda
    www.rudziaszkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te Twoje prace ..... Kiedy ja osiągnę taki poziom cierpliwości? Ale właśnie za to lubię moje koraliki, że pozwalają mi na oderwanie się od tego co wkoło i uczą systematyczności i cierpliwości.
    Moje ulubione kolory to błękit i szary.
    blog http://koralikzakoralikiem.blogspot.com/
    Pozdrawiam przedświątecznie Istria.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię rękodzieło i cenie sobie je bardzo ponieważ uważam, że ręka ludzka jest narzędziem doskonałym i mimo prób zastąpienia jej różnymi maszynami - nadal pozostają dziedziny, w których jest niezastąpiona, niepodrabialna, jedyna w swoim rodzaju. Poza tym rękodzieło pozwala mi się realizować i czerpać satysfakcję z wykonanych prac. Czuje się wyróżniona tym, że moje ręce potrafią więcej i lepiej, są mi posłuszne i słuchają mojej wyobraźni.
    Lubię wszelkie odcienie fioletu i szarego.
    Reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki rękodziełu mogę stworzyć unikatową rzecz, która będzie odzwierciedleniem mojej duszy i osobowości. Moje kolory to ciemna zieleń, brązy szarości i Ciemny fiolet.
    A namiary na mnie TU http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. To i ja spróbuję;) Rękodzieło jest świetnym zajęciem dla moich nadpobudliwych rąk- zamiast coś skubać, rwać, czy pstrykać długopisem mogę stworzyć coś od siebie, pięknego lub przydatnego(a jak dobrze pójdzie to pięknego i przydatnego;) Do tego tworzenie pozwala mi się zrelaksować i poukładać myśli.
    Moje kolory, hmm...odcienie niebieskiego i granatu, szarości
    Mój blog:http://mademoiselle92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Rękodzieło jest psychoterapią i socjoterapią (jak się spotykam z Dziewczynami) Jest źródłem polepszającym samoocenę, samopoczucie i wszytko inne na "s" :) Lubię rękodzieło za to że na materiały wydaję sssstrrrrraszne pieniądze a nie jak "pusta blondynka" na ubrania :) i buty :) (które i tak kupuję)
    Kolor - fiolet
    mail - anette196@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobre pytanie, lubię wiele dziedzin rekodzielniczych- niektóre po prostu podziwiam.. a to co robie.. przelewam marzenia w konkretne formy.. i dobrze się przy tym bawię :-)
    mój blog znasz:
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham koralikową biżuterię, więc nie może mnie tu zabraknąć :) Uwielbiam rękodzieło, bo sprawia mi frajdę myśl "sama to zrobiłam!", pozwala mi oderwać się od rzeczywistości, czas się zatrzymuje, a ja dopracowuję szczegóły. Uwielbiam też radość, jaką sprawiają moim najbliższym ręcznie wykonane przeze mnie prezenty, to daje mi dużą motywację :)

    mój ulubiony kolor: czerwony, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja się zapiszę rzutem na taśmę :)
    @ rękodzieło lubię bo mogę się w nim wyrazić, a sutasz jest jedna z niewielu rzeczy, do których nie mam dwóch lewych rąk

    @ ostatnio moim ulubionym kolorem jest niebieski - w brawie wszystkich odcieniach (oprócz zjadliwego błękitu)

    @ mój blog: http://multanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Ulubiony kolor, to brązowy.

    Rękodzięło sprawia mi przyjemność samo w sobie. mogę się przy nim zrelaksować i cieszyć, że robię coś co kogoś ucieszy :). Po za tym na pewno wpływa na jeszcze większą wyobraźnię i nie marnuję czasu przed telewizorem, bo łapki są zawsze zajęte hihi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty