Obserwatorzy

wtorek, 21 lutego 2012

Candy!!!

Od założenia tego bloga minął już równy rok, a z tej okazji przygotowałam zabawę. :)
Zasady zapewne znane, ale dla przypomnienia:
1. Zostawiamy komentarz pod tym postem;
2. Wklejamy u siebie podlinkowany banerek;
3. W zabawie mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga
Candy będzie długie, potrwa aż do 21.04 wtedy to odbędzie się losowanie, zapisy przyjmuję do 20.04 do północy. 

Każda z nagród jest oddzielna, tzn. proszę napisać w komentarzu którą nagrodę się wybiera, można zapisać się na 2, w takim wypadku proszę o 2 oddzielne komentarze. 

1.      
2.
  Do kolczyków gwiazdek dołączy jeszcze wisiorek/broszka, do wyboru zwycięzcy.
 Oprócz tego osobna nagroda dla obserwatorów, póki co niespodzianka, może niebawem ujawnię co to będzie. 
 Zapraszam do zabawy!

116 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza, to się pewnie nie uda wygrać... ale poproszę o cukierek nr 2.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  2. A co tam, jak szaleć to szaleć! Kolczyki również bardzo chętnie przygarnę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam z przyjemnością, poluję na kolczyki czyli nagrodę nr 1. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączę się, chętnie zaopiekuję się nr 2: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne kolczyki po nie chętnie staję
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych równie owocnych :)

    Zapisuję się do losowania i wybieram kolczyki- są cudowne :)

    Jeśli masz chęć zapraszam na mój konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!! Oczywiście zapisuję się :) Serdecznie Cię pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wybieram kolczyki :)

      Usuń
    2. A ja bardzo podziwiam ten gwiadę biało- brązową, bardzo mi się podoba takie cudo, chylę pokłony i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ustawiam się w kolejce, kolczyki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to może jeszcze raz po naszyjnik, podziwiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także się zapiszę po te cudne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  11. No i może jeszcze po naszyjnik-

    OdpowiedzUsuń
  12. A to oto chodzi w tej zabawi ( właśnie się doczytałam) zgłaszam chęć na kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam. To ja może po naszyjnik, bo kolczyków nie noszę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wpadłam tutaj przez przypadek ale od razu oświadczam że będę tu zaglodać bardzo często cudności tworzysz i zapisuje sie i na jedne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na druge candy ... oba urocze a te gwiazdeczki odziwo mojemu mężowi sie spodobały pozdrawiam
      http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

      Usuń
  15. Witaj. Świetne plecionki i bardzo udane sutaszowe, dwukolorowe kolczyki.
    Chętnie stanę w kolejce po sukieraska nr 2 bo cudne ma kolorki.
    Pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :
    http://krokusowysutasz-ewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także się zapisuję na te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I na drugiego cukieraska też reflektuje :)
    Zapraszam do siebie na solne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się po kolczyki.
    Banner dodaję do zakładki konkursy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się na cukierka nr 1 :)
    banerek na blogu jest oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  20. i zgłaszam się po cukierek nr 2 też :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i jeszcze do obserwujących dołączyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/
    nagrody ciekawe - lubię sznury tureckie :) więc nagroda nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. a że lubię i kolczyki więc po nagrodę nr 1 też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja poproszę kolczyki :-) i już trzymam kciuki! Pozdrawiam
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pokornie czekam na losowanie kolczyków :) i zapraszam do siebie na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten naszyjnik to ja bardzo chętnie przygarnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapisuję się na kolczyki bo są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale naszyjnikowi też się nie mogę oprzeć:) zapraszam na Candy do mnie
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się w kolejce po ten cudny naszyjnik i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naszyjnik mi się zamarzył:) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Naszyjnik jest świetny więc zapisuję się na nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się:) wybieram nr 2

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo chętnie dołączę do zabawy - przygarnę 2 nagrodę :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. O.o czyżbym była 99 ? z miłą chęcią wezmę udział
    http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/
    Wybieram nagrodę nr 1

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczności oferujesz zapiszę się po kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  36. No i żeby pomóc szczęściu stanę w kolejce po równie ślicznego drugiego cukiereczka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością się zapisuje po naszyjnik:)pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. No i po kolczyki,bo są niepowtarzalne:)

    OdpowiedzUsuń
  39. bez kolczyków jestem jakby goła! dlatego też właśnie po nie się tutaj ustawiam :) i zapraszam na Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj ta chęć posiadania..Ja też kocham słodycze- poproszę o nagrodę numer 2.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Naszyjnik jest niesamowity.
    Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. O jak dobrze, że tu trafiłam:) Piękne candy! Ustawiam się po kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  43. No i po naszyjnik też, bo przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. kolczyki piękne - zapisuję się :)
    kubaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. sznur jeszcze piękniejszy - też się zapisuję :)
    kubaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. cudne kolczyki, warto poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zakochałam się w kolczykach. Są piękne. Staję w kolejce po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. jeśli można to i ja się zapiszę w kolejkę na naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zapisuję się na nr. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  50. oraz na nr. 2 :) banerki już na blogu, zapraszam w odwiedziny
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po woli przenoszę się na blogspot, banerki już tam widnieją :)

      Usuń
  51. Sznur jest przepiękny i nie ukrywam, że chciałabym, żeby był moją nagrodą :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja bym baaaardzo chciała ten piękny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ponieważ jestem wierna jednym kolczykom od ponad...20lat(!) - czy dasz drugą szansę na naszyjnik? Tak ogromniasto mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  54. zglaszam się po nagrodę 1
    mój blog : http://moodobloginietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. zglaszam się po nagrodę 2
    mój blog : http://moodobloginietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. kolczyki to istne cudo :D:D:D oczywiście ustawiam sie po nie w kolejce :D:D:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Ładne prace, zarówno kolczyki jak i bransoletka. Zgłaszam się na bransoletkę. Dołączam do obserwujących. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. A niech będą też i kolczyki. Kojarzą mi się z "kinderczekoladą" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj! zapisuje sie na nagrode nr 2
    pozdrawiam serdecznie
    toiowouagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. ale naszyjnikowi też się nie mogę oprzeć, więc ustawiam się po niego w kolejce, pozdrawiam i zapraszam chętnych na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  61. kolczyki są cudne,i to po nie ustawiam się w kolejce
    pozdrawiam. Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  62. O rany rany ile tu wspaniałości!!!
    Z przyjemnością stane w kolejce po kolczyki z boszką :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Naszyjnikiem również sięzaopiekuję :)
    Bardzo dziękuję za szanse :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na niespodziankowe candy.

    OdpowiedzUsuń
  64. Podobają mi się twoje wyroby w pierwszej kolejności spróbuję wygrać kolczyki są bezbłędne.
    Zapraszam do mnie na moje pierwsze zwierzakowe candy.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Na naszyjnik też mam chrabkę.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Gwiazdeczki są świetne, ale ....

    OdpowiedzUsuń
  67. ...naszyjnik też mi się bardzo podoba. Zapisuję się więc na oba cukieraski i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się na candy1! :)) http://koralinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. zapisuję się tez na candy 2! Twoje prace są cudne i nie zdecyduje się na jedną :)
    http://koralinaart.blogspot.com/

    z wrażenia zostałam obserwatorką :)

    OdpowiedzUsuń
  70. to ja bardzo chetnie najpierw po kolczyki sie zglaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. a teraz jeszcze ustawiam sie po naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  72. No i ja
    http://bozydarlisciowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się) nr 1
    Obserwuję ;3

    viki-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Cuks nr 2 jest boski, więc ustawiam się w kolejce licząc na szczęście w losowaniu :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się do 1.
    Blog : http://bizuteriomaniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ustawiam się i ja na końcu tej długiej kolejki. Kolczyki są przeurocze. Pędzę wkleić banerek na swym blogu:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  77. Melduję, że wklejony:) A że naszyjnik równie cudny jak kolczyki, proszę o uwzględnienie w losowaniu obu nagród. Pozdrawiam raz jeszcze - obserwatorka od dawna: Prządka
    http://przedzalniarozmaitosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. zapisuję się, oczywiście! najpierw na 1wszą nagrodę....

    OdpowiedzUsuń
  79. a teraz na drugą! :D nie to, żebym była zachłanna, ale po prostu nie mogę się zdecydować :<

    OdpowiedzUsuń
  80. i ja ustawiam sie w kolejce po nagrode nr1 !
    cudne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  81. i po nagrode nr 2 bo tez jest sliczna...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam i proszę o cukierka nr 2 ;) link zamieszczony, zapraszam do siebie:
    koralikowy-kacik.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. Bardzo podobają mi się kolczyki, więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  84. Połaszę się również o nagrodę nr 2:) i zapraszam na moje pierwsze candy:
    http://koralikoweinspiracje.blogspot.com/2012/04/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się po kolczyki : )

    OdpowiedzUsuń
  86. I jeszcze stanę w kolejce po numerek 2. : )

    OdpowiedzUsuń
  87. Dopisuję się :) Kolczyki są piękne, więc je chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  88. I ja stanę w kolejce po kolczyki - są piękne!
    mój blog:
    http://agnesowyzakatek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  89. Kolczyki są cudne, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  90. Szczęściu trzeba pomóc więc po nagrodę numer 2 te się ustawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  91. kolczyki są urocze, narazie nie mam diurek w uszach ale to nie problem :)

    OdpowiedzUsuń
  92. a nagroda nr 2 to jakby stworzona dla mnie. zapisuj esie wiec i tu. podziwiam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. naszyjnik cudo...tylko teraz czekać na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  94. oj... jakbym miała się zdecydować, to chyba bym nie umiała :) obie nagrody wyglądają przepysznie:D
    może mi się poszczęści ;)))
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  95. i jako żem łasuch-to staje w ogonku jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ustawiam się w kolejkę.
    Banerek będzie na http://kolczyko-branie-od-moniki.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie Monika.

    OdpowiedzUsuń
  97. Ustawiam się w kolejkę.
    Banerek będzie na http://kolczyko-branie-od-moniki.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie Monika.

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się po zestaw nr. 2 :)

    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  99. edit. przepraszam

    po zestaw nr. 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Poproszę cukierek nr2.Pozdrawiam mari
    http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Małe szanse ale co tam
    zgłaszam się po kolczyki
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. ale naszyjnikowi tez nie potrafie sie oprzec

    OdpowiedzUsuń
  103. Z wywieszonym językiem, w ostatniej chwili zapisuję się na jedyneczkę :)
    www.leniuszkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Very nice gift, I hope for the best.
    I like earrings :)
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja także się zapiszę po te cudne kolczyki :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Naszyjnik też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty