Obserwatorzy

piątek, 25 lutego 2011

Tworki z koralików i masy solnej



Dzisiaj trochę dłużej, wreszcie udało mi się zrobić przyzwoite zdjęcia ostatnich prac z koralików.
Przeglądając wczoraj blogi zauważyłam przepiękne prace z masy solnej, zauroczona niektórymi z nich postanowiłam zrobić coś z tej masy, okazało się jednak, że to nie takie proste na jakie mogłoby wyglądać :]
A oto moje próby:





 Kotki zrobiłam na podstawie kursu ze strony www.cafeart.pl.
Niestety jedna praca troszkę mi popękała, ale mam cichą nadzieję, że jak pomaluję to nie będzie tak tego widać. Kolorków solniaki doczekają się jak tylko wyschną całkowicie :)


A teraz trochę tworów z koralików:



Bransoletka była jeszcze jedna - z koralikami niebieskimi, białymi i czarnymi, a do tego miała czarną tulejkę, nie doczekała jednak do sesji zdjęciowej i poszła w świat :)

Ps. Kwiatek z poprzedniego posta już jest broszką, dziękuję za pomoc w podjęciu decyzji :)

1 komentarz:

  1. Witaj!
    na wstępie przytoczę stare przysłowie:
    "Cudze chwalicie swego nie znacie"...
    wyroby z masy solnej są piękne.maja w sobie to coś...
    jeżeli mogę doradzić to spróbuj zlikwidować te pęknięcia w następujący sposób: delikatni mocząc w wodzie pędzelek przejedź po pęknięciu tak jak byś malowała farbką.odczekaj chwilkę aż masa lekko zwilgotnieje i spróbuj przejechać po rysie delikatnie pędzelkiem lub palcem żeby szczelina się zasklepiła.robiłam tak parę razy i rezultat był pozytywny.

    wyroby z koralików superowe.zazdroszczę wszystkim ,którzy potrafią robić tak piękne rzeczy.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty