Obserwatorzy

niedziela, 20 lipca 2014

Życie...

Kolejna dłuższa przerwa, ale uprzedzałam. Powoli wszystko się układa, były wyniki matur, zaraz potem przeprowadzka i nowa praca i tak od 20 dni mieszkam i pracuje w Krakowie, później nadeszły wyniki rekrutacji na studia i też nie jest źle, dostałam się na większość tego co składałam i był problem z wyborem. Jednak papiery już złożone, teraz tylko zaświadczenie jedno donieść i oficjalnie będę studentką. :) 
Od kilku dni mam nawet internet, ale z kolei brak aparatu powstrzymuje mnie od robienia czegoś czy pisania, za kilka dni do mnie wróci i może mój koralikowy świat odżyje. :)
Miłego dnia. :)

6 komentarzy:

  1. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko pogratulować dostania się na studia i oczekiwanie na zdjęcia nowych prac do podziwiania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Czyli zaczynasz nowe, studenckie życie - powodzenia zatem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Sama mam nadzieję że w końcu przestanę być tu tylko gościem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki i gratuluję spełniania zamierzonych celów!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Widzę że wszystkie twoje plany się ziszczają. Oby tak dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że się wszystko ułożyło. Mi się marzyła wycena spółki i nawet się udało wszystko dopiąć. Super sprawa naprawdę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty