Obserwatorzy

czwartek, 21 lutego 2013

Rocznicowe candy

No właśnie, kolejna rocznica, a ja ją prawie przegapiłam. :) 
Jak i w tamtym roku tak i w tym będzie zabawa, długa zabawa. ;)
Nie będę tu pisać nudnych statystyk czy łzawych podziękowań. Dla wszystkich odwiedzających będą za to cukieraski. Póki co to mało konkretów, ale spokojnie, mamy czas.

To tak, zasady wszyscy znają. Jedyną zmianą jest odpowiedź na pytanie 'konkursowe'. Co to za rocznica? Prawda że banalne? :)


Jedną z nagród będzie to co majaczy na banerku, nie jest wykończone więc zdjęcia dodam w innym terminie. Nie żebym chciała kogoś zniechęcać, ale ta praca ma mały defekt, który właśnie wypatrzyłam, lekki błąd, niewidoczny o ile nie śledzimy każdego centymetra zygzaków.
 
Uzupełniam zdjęcia:


Będą też inne nagrody, jak już je zrobię to pokażę. :)
 Jedna z nich: broszka
Bransoletka dla podglądających

Zabawa długa, ale mam nadzieję, że nikogo to nie zniechęci. 
Od teraz do 21.04.2013 :)

60 komentarzy:

  1. Rocznica bloga :-) Założyłaś go dokładnie 21 lutego 2011 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 lata bloga:) gratuluję i życzę kolejnych miłych rocznic! Staję w kolejce po cukierki, miałam się odchudzać, ale co tam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. widze ze to 2 rocznica bloga:) Gratuluje i zycze kolejnych wspanialych lat Tworczych pomyslow:)
    bardzo podoba mi sie bizuteria spod wykonania Twoich zdolnych raczek i nawet gdyby nagroda byla niespodzianka chetnie bym ja przygarnela:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, który obchodzi 2 urodziny. Przy okazji dzięki za inspiracje, oraz za to po prostu że jest, to jeden z moich ulubionych blogów. Pozdrawiam ciepło i już stoje w kolejce po cukierasy; joasia & art

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja się dopiszę - a co mi tam. Rocznica to rocznica założenia bloga oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 rocznica założenia bloga :) zapisuje sie i ja :)
    bannerek jest na http://koralikowy-kacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. czy odpowiedzią na to podchwytliwe pytanie jest - drugie urodziny bloga? ;) chętnie przygarnę wszyyystkie śliczności, jakie dorzucisz do wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiście 2 rocznica blogowania ;] życzę kolejnych świetnych tworów-"potworów" i ustawiam się w kolejce ;];];] po cukierasy
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka cudowna broszka :) Zapisuje sie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, nie dojrzałam pytania. Druga rocznica oczywiście :) Gratuluje :))

      Usuń
  10. pytanie faktycznie banalne :) 2 rocznica bloga - oto jest odpowiedź :)
    Zapisuje się z ogromną przyjemnością i z niecierpliwością czekam na wyniki:)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądam tu już kolejny miesiąc i z chęcią zapiszę się po takie cukierasy na 2 urodziny bloga :)
    Zapraszam też na moje candy urodzinowe (choć u mnie to nie blog ma urodziny)
    Pozdrowionka, Aga
    kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To na prawdę było łatwe, 2 latka blogowania.
    Z chęcią wezmę udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedź 2 urodziny bloga dnia 21 lutego minęły. Jeżeli można nie mięć bloga to ja się oczywiście zapisuję udostepniłam plakat candy na moim proilu na facebooku: http://www.facebook.com/violetta.ewa
    Jak można bez bloga to mój email: viola.0@gazeta.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, lubię poznawać nowe blogi przy okazji, ale Ci bez blogów także są mile widziani, zagraniczni również :)

      Usuń
    2. Hurra hurra a myślałam, że bez bloga nie da rady. Dzięki.

      Usuń
  14. Chciałabym doczekać drugiej rocznicy bloga tak jak Ty :) gratuluję i również zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. GRATULACJE. Oczywiście zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie piękności, cudowna biżuteria! :) gratuluję i zapisuję się na candy. Obserwatorem z wielką chęcią jestem od dawna, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy" A odpowiedź to oczywiście 2-ga rocznica bloga :) pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gatuluje drugiej rocznicy bloga. Obserwuje juz od dawna. Pozdrawiam serdecznie i zapaszam do siebie na slodkosci

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiscie,że chodzi o drugą rocznicę rozpoczęcia bloguska :)

    Wracam powoli do żywych więc z chęcią wezmę udział w tak bogatym candy :) zaobserwowałam i podlinkowałam :)
    www.revi-art-hm.blogspot.com

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję drugiej rocznicy blogowania (sprawdziłam). Cudowne nagrody. Zapisuję się również. Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego z okazji II Rocznicy:)) Nie tylko obserwuję- g-ja się po prostu GAPIĘ!! Zaraz wstawiam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie byłabym sobą, gdybym się nie zapisała:) Bardzo spodobał mi się ten naszyjnik:)

    Odpowiedź na pytanie: druga rocznica:)

    Banerek na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedź: 2 rocznica bloga ;)
    Cudowności do wygrania, więc się zgłaszam. I gratuluję blogowania ;)
    mariola.wisnie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale przepiekna biżuteria!! jestem zacxhwycona i staję w kolejce:) odpowiedz na pytanie: 2 rocznica bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja rownież staję w kolejce po cudeńka... przepiekne! 2 lata bloga, fiu, fiu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje - 2 rocznica blogowania, to juz samodzielne chodzenie:)) Ja dopiero raczkuję. Oczywiście że sie zapisuję na te cudności biżuteryjne. Pozdrawiam. Banerek jest

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja również dołączam do kolejki. Konkretnie odpowiadam na pytanie - to druga rocznica bloga! Piękny sznur, (co tam pomyłeczka:)), ja go chętnie przygarnę! Oczywiście umieszczam banerek na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cuda :D Gratuluję drugiej rocznicy :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Druga rocznica blogowania i prawie 44 tys. obserwatorow? Nie mam blogu ale sledze i podziwiam tych, co maja i prezentuja swoje prace.
    Z chęcią wezmę udział w tej zabawie. Zycze Tobie oraz wszystkim bioracym udzial wesolej zabawy. A Tobie nastepnych tworczych lat blogowania i dalszych pieknych arcydzielek. Pozdrawiam, ania

    OdpowiedzUsuń
  29. DRUGA ROCZNICA ślicznych biżuteryjnych prezentacji - słusznie nagradzanych. Podziwiam i z wielką przyjemnością zapiszę się do "kolejki". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziecko (znaczy blog) ma już 2 latka :)
    Jestem niepoprawnym łasuchem więc zapisuję się na te wspaniałe słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  31. szukałam odpowiedzi po całym internecie, pytałam nawet wujka Google i teraz wiem już na pewno, że to druga rocznica Twojego bloga... ufff... było ciężko ;D wszystkiego dobrego i oby do trzeciej, a ja z tej jakże fantastycznej imprezy chciałaby wyjść z naszyjnikiem ;D tak więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ śliczności:) Dołączam do kolejki:)
    A odpowiedź to 2 urodziny bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ptaszki ćwierkają, że to dwa latka temu blogowi stuknęły! Dalszego pełnego pasji i radości blogowania życzę.Ustawiam się w kolejce i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne nagrody, więc bardzo chętnie się ustawiam w kolejce i dopisuję do obserwatorów :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji drugiej rocznicy blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie, żebym ściągała przy odpowiedzi, ale przychylę się do opinii ogółu: druga rocznica ;) Buziaki i gratulacje ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ha ha ha....To jak powyżej- druga rocznica bloga1 Gratuluję- ja poczatkująca i w biżuterii i na blogu, prawie nikt do mnie nie zaglada ;-) Zapisuję się, bo moim marzeniem jest taka biżuteria z koralików toho- sama takiej nie umiem :-( Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba muszę powtórzyć za całą resztą że to druga rocznica założenia bloga. A biżuteria śliczna! Sama niestety do zrobienia takich cudnych rzeczy mam dwie lewe ręce, dlatego staję w kolejce...może akurat mi się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. 21 luty to ważna data, otóż blog ten obchodzi swoje drugie urodziny. Składam najserdeczniejsze życzenia i zgłaszam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Justynko ja również gratuluję drugiej rocznicy i z wielką przyjemnością zapisuję si na Twoje candy, wcześniej już się zapisałam ale chyba nie pod tym postem co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje z okazji drugiej rocznicy bloga, życzę kolejnych wspaniałych wpisów, dużo gości i obserwatorów.
    Pomarzę sobie o Twojej wspaniałej biżuterii.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wiosny w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  41. 2 rocznica bloga :)
    Także się zapisuję :D

    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  42. 2 rocznica bloga ;) -- gratulacje
    cukiereczki bardzo bardzo
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. grtuluje 2 roczku:)oby takich więcej:)duuuuużo więcej:)
    chętnie poczęstuję się słodkościami:)

    OdpowiedzUsuń
  44. 21 lutego 2011 rozpoczełaś swoje blogowanie tu
    zgłaszam się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się :)
    I myślę, że jest to druga rocznica bloga :)
    Gratuluję i życzę kolejnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  46. woooooooow! amazing!
    please enter my name....
    I post in my sidebar!
    http://lapappilon.blogspot.com/
    Second Anniversary!!!!!!!!!!!
    lapappilon@gmail.com

    Hugs

    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  47. Dwa lata to piękny wiek dla bloga! Życzę wielu kolejnych twórczych dokonań! Na Twoje cukierki jestem bardzo łasa!

    OdpowiedzUsuń
  48. Banerka zamieszczam na blogu i gratuluję ukończenia 2 latek :). Zapraszam również do mnie na Candy (moniqebizu@blogspot.com). Ps. Bransoletka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    A świętujemy drugie urodziny Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  50. Moja droga ta rocznicą są 2 latka blogowania...gratuję,bo ja dopiero stawiam kroczki:)Chętnie się zapisuję i przyłączam do zabawy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję drugiej rocznicy prowadzenia bloga :)
    Przyłączam się do zabawy, bo pięknymi rzeczami chcesz nas obdarować.
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy: http://sen-o-piwonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. U Ciebie 2 rocznica a u mnie dopiero będzie 1. Masz świetnego bloga. Zaglądam, podziwiam i przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Dwa latka bloga stuknęły:) Sto lat Ci życzę i staję w kolejce po wspaniałe nagrody:)

    Pozdrawiam serdecznie!:))

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja się zapatrzyłam na te cudowności. Nabrałam odwagi i już. Gratuluję bloga i drugiej rocznicy jego prowadzenia. Jestem tu po raz pierwszy, ale już dodałam adres do zakładek i będę zaglądać i podziwiać. galakys@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Moim zdaniem świętujesz drugą rocznicę założenia bloga:) Z tejże okazji życzę Ci kolejnych wspaniałych lat w miłym blogowym towarzystwie oraz wielu cudownych inspiracji:) Pozdrawiam gorąco i trzymam kciuki za szczęście w losowaniu:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty