Obserwatorzy

piątek, 21 grudnia 2012

Zaległości...

Ostatnio dopadł mnie kryzys, nie robię nic nowego, nie pokazuję zaległości, a mam ich kilka, do tego relacja z wymianki i candy... Może to przez pogodę, nie zachęca do robienia zdjęć, raczej do siedzenia pod kocykiem z kubkiem gorącej czekolady i dobrą książką :) Postaram się wziąć w garść i dziś lub jutro zaprezentować to co najważniejsze, czyli co dostałam z wymianki i co zrobiłam w ramach Candy.
Pozdrawiam Was ciepło, u mnie -13 stopni ;)

2 komentarze:

  1. Na mnie tez ta pogoda tak wpływa, a jeszcze do tego tyle do zrobienia przed świetami
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Najszczersze życzenia.
    Pięknych i radosnych nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia,
    Świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze,
    Abyś znalazła dużo kolorowych prezentów pod zieloną choinką,
    Świąt które, dadzą Ci trochę radości i odpoczynku,
    A co najważniejsze nadzieje na Nowy Rok,
    Aby był dużo lepszy od obecnego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty