Obserwatorzy

czwartek, 22 maja 2014

Morskie odmęty

Jest kilka spraw których chciałabym przestrzegać na drugim blogu, ale nie wiem jak będzie z wykonaniem ;)
1.Każda rzecz ma własną nazwę uzależnioną od inspiracji lub czegoś co przypomina/ z czym mi się kojarzy.
2. Podawać każdy wzór z którego korzystam, z tym zwykle nie mam problemu, tu też podawałam, ale już np. wczoraj zapomniałam dodać, nadrobione przy drugiej bransoletce.
3. Odpowiadać na wszystkie komentarze! Wiem że zawsze z tym u mnie kiepsko było, ale teraz mam na to czas, do Waszych blogów też powrócę, nie martwcie się. :)

Szykujcie się na dużą ilość najróżniejszych kulek, mam na nie fazę teraz, a to znaczy że kilka kolejnych prac będzie kulkowych, ale nie tylko superduo mam na oku więc monotonii nie będzie.

Jeśli chodzi o zdjęcia (znowu) to tło jest to samo zwykle choć nie wygląda, jednak ustawiam wszystko tak by oddać kolory koralików, refleksy itp. a tło jak widać żyje własnym życiem i to nawet przy takiej pogodzie, nie robię w pełnym słońcu tylko w cieniu, na różnych ustawieniach i nic z tego, koraliki pięknie, tło nie.

Zapraszam na nowy post :) Morskie odmęty czekają.
http://jszatan.blogspot.com/2014/05/morskie-odmety.html


4 komentarze:

  1. Piękna bransoletka :) Jeśli mogę poradzić- sugerowałabym zmianę 'ekspozytora', bo jeżeli chce się dawać coś w tle- powinno być to mniejsze od eksponowanej biżuterii ;) Nauczyłam się tego na własnych błędach, wystarczy spojrzeć na nie takie stare zdjęcia moich broszek- na tle szyszek ;) Takie niejednolite charakterystyczne elementy często zapadają w pamięć lepiej niż biżuteria, a nie o to nam chodzi ;) Wyjątkiem są gładkie powierzchnie (np jakieś pudełka) albo ekspozytory oczywiście. ;) Polecam zrobić stożki z brystolu- małe na bransoletki, większy na naszyjnik. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, złe konto mailowe. mój blog gdzie znajdziesz wyżej wspomniane zdjęcia to www.lore-art.blogspot.com

      Usuń
  2. Fajna bransoletka i życzę wytrwałości w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne kuleczki
    powodzenia w tym przedsięwzięciu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty