Obserwatorzy

sobota, 26 marca 2011

Kolejny raz sutasz i pierwsza pisanka

Na początku powiem, że co tylko wejdę to się dziwię statystyką, w ciągu ostatnich 2 dni na bloga weszło ponad 20 osób, może kiedyś osoby takie zaczną komentować, ale póki co to jestem zadowolona, że ktokolwiek tu wchodzi. Przeglądając blogi ciągle natrafiam na wielkanocne cuda, nie mogłam się powstrzymać i także zrobiłam sobie pisankę. Mam już pomysły na kolejne, jednak za kilkanaście dni czekają mnie testy i nie mam zbyt czasu na robienie takowych tworów. Od kilku dni męczę się także z kolczykami, do tej pory udało mi się skończyć tylko jednego, ale drugi też powstanie. Jeśli ktoś miałby pomysł jak je nazwać to proszę napiszcie swoją propozycję. No, dość gadania, teraz zdjęcia.



Ps. W następnym poście będą solniaki, większość już wyschła więc teraz tylko pomalować i będą gotowe.

2 komentarze:

  1. Cześć Justynko!! Ja tam do Ciebie zaglądam, przepraszam, że nie zawsze komentarz zostawię, ale niestety na zadupiu mieszkam i mój net figle mi płata:) Piękne rzeczy tworzysz, piękne... Pozdrawiam Cię gorąco!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty