Obserwatorzy

czwartek, 3 marca 2011

Podaj dalej

Niedawno przeglądając blogi natknęłam się na zabawę 'podaj dalej'. Ja zapisałam się u

1. Pierwsze 2 osoby, które w komentarzu pod tym postem napiszą, że w ramach "Podaj dalej" chcą otrzymać ode mnie drobne upominki, dostaną je w ciągu 2 miesięcy.
2. Osoby te powinny ogłosić taką sama zabawę u siebie na blogu albo od razu, albo w momencie otrzymania przesyłki z upominkami.
3. Następnie wysłać swoje upominki 2 osobom w ciągu 2 miesięcy.
4. W takiej zabawie można brać udział nieograniczoną ilość razy


Serdecznie zapraszam :) ( no i mam cichutką nadzieję, że znajdą się 2 chętne osóbki)

 

1 komentarz:

  1. Jak to??? Nikt się nie zgłosił??
    Ja się zgłaszam bardzo chętnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty