Obserwatorzy

czwartek, 21 kwietnia 2011

Na szybko...

Jak w tytule - dzisiaj króciótko i na temat gdyż czasu brak.
Jakiś czas temu zgłosiłam się u monique na podaj dalej . Dzisiaj odebrałam paczuszkę, oto jej zawartość:



Śliczna, prawda? Był jeszcze jeden słodki akcent, ale nieopacznie zostawiłam jeszcze zamkniętą paczkę w samochodzie na słoneczku i trochę się rozpuściło... Świeczka ma cudowny zapach. Dziękuję!
Przypomnę także, że u mnie na 'podaj dalej' można się ciągle zgłaszać, pierwsze dwie osoby, które napiszą komentarz pod odpowiednim postem ( tu zapisy ) dostaną jakiś prezencik, więcej zasad we wspomnianym poście.

Jako że jest piękna pogoda to zrobiłam kilka zdjęć widoczków jakie rozciągają się z moich okien :)



Mieszkam w lesie co bardzo sobie cenię, ptaszki ślicznie śpiewają rankiem, w lato jest chłodniej, no marzenie :)

Na koniec mój pieszczoch - Puszek, sznaucerek:



Przed świętami przewiduję jeszcze jeden post, ale gdyby coś nie wyszło to życzę wszystkim 
Wesołych i Radosnych Świąt Wielkanocnych!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty