Obserwatorzy

niedziela, 10 czerwca 2012

Wyzwanie Tematyczne - Smaki: Gorzki

Miałam kilka dni przerwy od nauki więc postanowiłam coś zrobić na nowe wyzwanie. Tym razem trzeba było nawiązać do gorzkiego smaku. Mi gorzki kojarzy się z 3 rzeczami:
1. Standardowo gorzka czekolada, w jej roli  TOHO Opaque-Frosted Oxblood
2. Spalony karmel ;) Potwornie gorzki, niestety miałam kiedyś okazję się o tym przekonać. -  TOHO Opaque-Frosted Terra Cotta
3. Zielony grejpfrut z tą swoją goryczką -  TOHO Opaque-Frosted Pine Green 
Z tych 3 symbolicznych kolorów powstał gorzki naszyjnik, dodałam jeszcze piękny kaboszon unakitu i trochę Fire Polish pasujących kolorystycznie do motywu czekolady. 



To teraz wracam do nauki, jeszcze 2 tygodnie. ;)

4 komentarze:

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty