Obserwatorzy

sobota, 16 lutego 2013

Wyzwanie broszka

Znowu wyzwaniowo, broszka z wspaniałym czaroitem.
Dziękuje Wam za komentarze :) Miał być wysyp prac po feriach, ale nic z tego, ostatni miesiąc ciągle choruję i prac powstało jak na lekarstwo, jeden ukośnik, którego nawet nie wykończyłam bo nie mam odpowiednich końcówek, ale kiedyś go tu pokażę. :) i częściowo ta broszka, która miała być pięknym naszyjnikiem, ale co tylko dorabiałam to wydawało mi się przesadzone więc zostało jak jest. W realu kamień otacza warkoczyk i falbanka, na zdjęciu ciężko to pokazać więc będzie dużo zdjęć.



4 komentarze:

  1. jest cudna! zwłaszcza ułożenie fioletowych koralików mi się podoba:)powodzenia zyczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!!! Takiego kamyczka jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wyszła, falbanka dodała jej uroku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Broszka doskonała, jak wszystkie Twoje prace :) Pozdrawiam serdecznie i zdrówka Ci życzę!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty