Obserwatorzy

niedziela, 23 czerwca 2013

Powolutku...

Dobra, dawno tu nie zaglądałam. ale już lada dzień pokażę coś nowego. Oceny wystawione, powiem że nawet jestem zadowolona z końcowego efektu, miesiąc niedosypiania, ciągłej nauki, ale cel uznaję za zrealizowany. Nic nie pokazywałam także z 2 powodu - braku aparatu, ale teraz siostra przyjedzie na tydzień więc pewnie narobię ile się da i powstawiam to co mi zostało. Kilka rzeczy poszło w świat bez pamiątkowego zdjęcia, ale mówi się trudno.

Dziś 23 czerwca, dzień ojca. Życzenia i prezencik wręczyłam z samego rana (nie ma to jak piękna, bardzo głośna burza tuż po 6...), ale że tata czasem tu zagląda to i oficjalnie: 
Wszystkiego Najlepszego tato!

Dawno, dawno temu wygrałam nagrodę niespodziankę w wyzwaniu kolczykowym, nagrodę też otrzymałam jakiś czas temu tylko czasu na chwalenie mi brakło, zdjęcia porobię jak dostanę aparat. :) Ale mogę już zdradzić że będzie kolorowo od najróżniejszych kamieni.


5 komentarzy:

  1. Czekamy na zdjęcia. Ależ budujesz napięcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również czekam na zdjęcia i... dzięki za przypomnienie że dziś dzień ojca...... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też wyczekuję :) Uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzecznie dalej czekam na ciebie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty