Obserwatorzy

sobota, 29 października 2011

Coś innego...

W ostatnim poście wspominałam o pewnym blogu, z winy którego nie miałam czasu na xxx.
Mowa o tym blogu. Oglądając takie cudeńka zachciało mi się szyć, a że wtedy jeszcze maszyna była mi obca to trzeba było się z nią szybko zapoznać. Pomogły mi w tym tutoriale autorstwa Gazynii.

Oto efekty:
Kolejność szycia:
1.żółty chustecznik
2.biało-szary chustecznik
3.zielony chustecznik
4.podkładka
5. niebieski chustecznik


Z tego niebieskiego jestem nawet zadowolona, wyszedł całkiem równo, nad podkładkami jeszcze popracuję, teraz te rameczki wychodzą mi krzywo.

Na koniec prezent dla siostry w gotowej postaci, miałam go już dawno pokazać, ale jakoś nie mogłam się zabrać do zdjęć.

2 komentarze:

  1. Sliczności Ci sie udało zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w zabawie na moim blogu.Proszę o przesłanie adresu ;)pozdrawim

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas :)

Aktywni :)

Get this widget

Popularne posty